ketamine dans la salive

Publié par ,
7390 vues, 3 réponses
mencow homme
Nouveau membre
France
champi vert0champijaune0cxhampi rouge0
Inscrit le 05 Nov 2018
4 messages
alors ! voila, j'ai parcouru toute sorte de site donc pschoactif et je n'arrive pas a savoir combien de temps la reste t elle dans la salive, parce que je par en teuf se weekend et jaimerai savoir si elle est detectable avec les test que la flicaille utilise en sortir de chouille ? sa me fait peur de prendre le volant pour me faire peter le permis a cause de ca

Hors ligne

 

Rick
Adhérent Psychoactif
champi vert3champijaune0cxhampi rouge0
Inscrit le 18 Sep 2018
4572 messages
Blogs
J'ai lu que ça pouvait rester 24H dans la salive ici :

https://addictionresource.com/drugs/ket … ur-system/

etamine & Drug Testing

Although standard tests can’t detect Ketamine, some specialized techniques can find Ketamine in your body.
How Long Does Ketamine Stay In Your Blood?

Although Ketamine has a short half-life, the drug can be detected in the blood for up to two weeks. However, blood tests for Ketamine are rare: they might be too expensive and time-consuming.
How Long Does Ketamine Stay In Your Saliva?

Saliva tests are more popular and noninvasive when compared to blood tests. In fact, one can choose from various kits and purchase them online. Ketamine can be detected in your saliva for up to 24 hours.
How Long Does Ketamine Stay In Your Hair?

Hair tests usually provide a longer window of detection (up to three months). Ketamine can be found in hair samples. The cut-off levels for Ketamine are 0.5 ng/mg and 0.1 ng/mg for norketamine.
How Long Does Ketamine Stay In Your Urine?

Urine tests can detect Ketamine for up to four days and norketamine for up to two weeks. In fact, researchers claim that norketamine can remain detectable in monkeys for up to 31 days.

Note that although Ketamine is an analog of PCP, the drug won’t give you a false positive test on standard drug tests.

To be on the safe side, do not mix drugs and take medications only as prescribed.

Dernière modification par Rick (06 novembre 2018 à  22:57)

Hors ligne

 

avatar
Funkanoïde
Soul Syndrome
champi vert0champijaune0cxhampi rouge0
Inscrit le 08 Sep 2017
351 messages
Y aura pas de conducteur sobre ?

Syndrome. Tweedle-dee-dumb. Hum-drum. Don't succumb !

Hors ligne

 

mencow homme
Nouveau membre
France
champi vert0champijaune0cxhampi rouge0
Inscrit le 05 Nov 2018
4 messages
ah bah cest la soucis cde la teuf …

Hors ligne

 


Remonter


Pour répondre à cette discussion, vous devez vous inscrire

Sujets similaires dans les forums, psychowiki et QuizzZ

logo Psychoactif
[ Forum ] Première fois - Première fois Ketamine, vraie Ketamine?
par ovdrame, dernier post 03 novembre 2021 par ovdrame
  2
logo Psychoactif   10
logo Psychoactif
[ Forum ] Usage thérapeutique - Dépression & Kétamine : Mon Automédication avec la Kétamine
par AutoKet, dernier post 13 févier 2024 par Foxx
  26
logo Psychoactif   [ PsychoWIKI ] Kétamine, effets, risques, témoignages

Pied de page des forums